keskiviikko 29. elokuuta 2012

dippi värjäys

Oon jo pitkän aikaan miettinyt, että pitäiskö sitä dippi värjätä hiukset? Oon katellu kuvia ja tykkään tosi paljon niistä, ne on kauniita. Oon kuitenki miettinyt, että mitäs jos ne ei sovi minulle ja näytän ihan kamalalta. Tosin oon ajatellut, että värjään ihan luonnollisella värillä eikä sillä tavalla, että laitan tummat hiukset niin kuin aina ja sitten jotain neon pinkkiä tai muuta, niin en ole sitä ajatellut vaan ajattelin, että tumma pohja ja latvoihin vaaleampaa väriä.


Tykkään tosi paljon tosta Demin väristä. Jotenkin tosi kaunis ja ihana, mutta jotenkin itselläni sitä en voisi kuvitella olevan. Jos kuitenkin olisin vaalea hiuksinen tyttö vielä niin saattaisin tuota kokeillakin sillä itse tuosta pidän todella paljon. Demille muutenkin kaikki hiusvärit sopivat erittäin hyvin, kaikki sointuu ja silti Demi näyttää todella kauniilta.. Oli hänellä ilman minkä väriset hiukset tahansa tai mikä tahansa pukeutumistyyli.

Tuollaiset alemmat hiukset taas haluaisin, ne ovat todella kauniit ja luonnollisemman näköiset. Tykkään väristä erittäin paljon. Hiuksetkin ovat kauniit, jotenkin tuo väri vain iskee minuun. Ajattelin, että tumma pohja ja sitten vaaleampaa latvoihin. Vain kahta eri väriä vaikka tuokin on kaunis, mutta jotenkin turhan liian suuri muutos minulle, ei jotenkin nappaa.


Ärsyttää vain, että tuo on tällä hetkellä trendi juttu/massa juttu, koska sitten taas kaikilla on kohta tuollalailla, mutta aivan sama;) Itse aion tuollaiset hiukset ottaa, kun kampaajalle menen seuraavan viikon perjantaina. Saa nähdä, että sopiiko hiukset minulle ja minkälaiset niistä tulevat. Se nähdään seuraavana perjantaina sitten, että tuliko hiuksiin dippivärjäystä vai se perus värjäys vain;) We'll see, we'll see!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti