sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Outfit 24/6/2012

Voee voee mikä päivä taas takana ollut! Juhannus on sitten vietetty ja vietetty, seuraava vuonna voisi lähteä mökkeilemään ihan ystävien kesken kyllä. Ottaa pientä lomaa;)
En tajua miten ihminen voi olla näin väsynyt pidennetyn viikonlopun jälkeen.

Katsokaa muuten huuto.neti kohteeni. Pääset kohteeseeni TÄSTÄ !

Oh what a day is behind me! It was so rough party weekend this time, because it was a finnish celebration. The night when the sun never goes down and it never gets dark. Next year I'd go to camp with my friends, just with my friends and spend time with them;) Take a mini vacation. 
I don't get it how someone can be this tired after one weekend.


// flats: Zara / pants: Zara / belt: Zara / top: Gina Tricot / cardigan: Outfitters Nation / clock: Gant //
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti