lauantai 10. syyskuuta 2011

I’m full of adrenaline, you know what that means Louis V hightops with the skinny jeans.

Koko päivä meni hommia tehdessä. Tuli siivottuu ja sisusteltuu ja remontoituu, kun tuo keittiä remontti alko tänään! (; Siitä tulee aivan mahtava, pähkinä väriä tasot ja aivan ihana lattia ja laatotuksesta tulee aivan ihana. Vannon, että loppu tuloksesta tulee aivan mahtava kuhan se saadaa eka valmiiks. Rakastan sisustamista ja oon miettiny ammatiksi sitä, mutta kuitenkin se näyttelijän ura on ekana vaihto-ehtona tässä näin.
Oli tarkotus lähtee syömääki perheen kesken tänään, mutta sitte vaihtu vähä suunnitelmat ku serkut tuli käymää, mutta eipä se mitää. Tuli mukavaks päivä kuitenki ilman sitä ravintola reissuu, mutta huomenna sitten spinningin ja joogan jälkeen.

En vaan tajuu et mite nopee tää aika menee viikonloppusinki! On jo lauantai ja sitte huomisen jälkee jo kouluu, mutta eipä se mitää kunhan vaa olis paljo vähemmä töitä ja esseitä koulun suhteen, mutta mutta sellasta se elämä teettää.. kyllä tästä selvitään! :)


Translation;
 
The whole Saturday was full of decorating the kitchen and re-painting stuff what needed to be done. I enjoyed the whole thing. I love decorating things and doing it.. I'd love to be a designer, decorate things.. get paid for it! It'd be one of my favorite jobs but we'll see what happens in the future. haha.
We were supposed to go out to eat tonight but well the plan changed a bit 'cause my cousing came over to spend the day with us so we didn't do it but I guess we are going tomorrow after my yoga and spinning lesson. 
I can't believe it's Sunday already tomorrow! Weekends are going so fast, I just hate it. I love weekends and dislike school more.. I've got so many essays to finish this weekend and I'm only having this night to do them.. hmm... awful thing but I will survive! (;


Oh and by the way I bought the shoes what I wanted and now they're mine. I'm so happy about it. They're so good in my feet and even tho I bought high heels I don't get my feet's to hurt, it's really comfortable and I like it alot. I'll wear them tomorrow and next day and next day. haha. 


Let's see the pictures of my day! (;


ME Urakointi Oy

Ja nyt on aika sitte nähä uudet kenkäni. (; Ostin ne tosiaan Aleksi 13;sta ja Espritin kengät ja nahka mokkaa ja vannon, että on kyllä todella hyvät jalassa. Rakastan niitä kenkii.. Ekan päivän kerran jälkee jo lemppari kengät jo. Aivan mahtavan ihanan tuntuset jalassa, en oo parempii kenkii aikoihi löytäny.

And now my shoes.. Bough them from Aleksi 13 and they're designed by Esprit. Leather and black high heels. If you love them, BUY THEM! Because they feel so good when you're wearing them and well you won't regret it, I fell in love with thhose high heels. (:



And them some photos of the plays with my cousins. Had so much fun.. Felt myself a child with no worries, again. (':



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti