tiistai 31. heinäkuuta 2012

kesäloma

Ihana fiilis! Koko kesäloman tehny töitä, ihan hyvä, että niitä töitä sitten loppuen lopuksi tuli tosin ei oo oikee mitään ehtinyt tekemään, mutta eilen se todellinen loma alkoi. Ei töitä ennen koulun alkua mikä tuntuu aivan ihanalta! Ah.
Mutta mitä sitä oikeestikkin tekisi? Koska myönnän etten tiedä ollenkaa et mitä sitä keksisi. Kai sitä vielä keksii tekemistä ennen kuin Kreikan matka lauantaina koittaa;)
Lupaan taas antaa kaiken ajan tännekkin, that's a promise! Kamera vaan täytyisi saada korjautettua niin tulisi mukavempia kuvia teillekkin. Matkan jälkeen sen hoidan sitten.

I'm loving this feeling! I've been working my butt off this whole summer, however it's good that I got a summer job this summer so I made some money otherwise I'd chilling the whole day home just like my friends and with NO money. Crap! It feels good that my "real" vacation started yesterday and won't continue before school's starting to work again. 
But what should I really do? Well I guess I'll make something good before Saturday, my trip to Greece with my family. Only few days and I'll be lying under the sun there, feels good;) haha. 
I promise to fix my camera so we'd have better pictures here. It looks better, huh? iPhone is not the best camera for blogging, but gotta work with it. After Greece I will fix it so we could have amazing pictures. Damn, I miss photographing so much!


Pari viikkoa niin koulut alkaa. Miten nopeesti kesä on oikeesti mennyt! Toivotaan, että teillä kaikilla oli oikein ihana kesä vaikka säät eivät suosineetkaan kauheen hyvin meitä suomessa.Vielä yksi juttu teille kuunneltavaksi:

Only few weeks and the school's are starting. This summer is ending, so fast, too fast! Well I hope that you all had a good summer and you enjoyed this summer even tho the weather wasn't the best in Finland! One more thing to you to listen to:





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti