keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Summer is about to turn in to the fall.

Tosiaan joo ei oo tullu taaskaan kirjoteltuu pitkiin aikoihin, mutta eiköhän se saada tässä taas aikaseks ku on jatkettu tätä matkaa tässä näin koulussa eteenpäin. V*ituttaa vaan se meijän maikka ku siltä ei paljoo apuu tuu tai mitää kehuja, tuntuu et kaikki mitä teen niin teen ihan väärin, ettei mulla olis tulevaisuutta. No, mutta toivotaa et se vielä siitä menee pois, koska se ei tunnu mitenkään hirveen kivalta.

No mutta muihin asioihin... Se mekko tuli sieltä Nellystä ja no ei oikee ollu mulle sopiva tai niin hyvältä näyttäny ittelläni vaikka mallilla näytti tosi hyvältä, että kai ne mallit poikkee paljonkin todellisen ihmisen kropasta? En minä siihen masentunut vaan on tullut kateltuu uusia mekkoja ja nyt löyty Ellokselta tosi hyvännäkönen mekko jota oon katellu tai sen näkösiä. Sellaseen törmäsin Oxfordissakin opiskellessani kesällä, mutta omaa tyhmyyttäni jätin ostamatta vaikka mekkoon kyllä todella ihastuin ja nyt on jääny kaivertelemaa asia sydämmelle ja vihdoinki löysin mekon joka olis täydellinen minun pikkuveljeni ristiäisiin, kun sylikummikin olen. (; vink vink







Siinä se mekko sitten on, PERFECTO! Tiiän että toi mekko sopii mulle varmasti.. Se tulee olemaan unelma päällä ja tuntuu varmasti aivan ihanalta ajaa.

Ja sitten uusi joululaulu mitä oon kuunellu joka julkistiin juuri Maanantaina. (;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti